dinsdag 6 november 2012

3 kerst labels

 hallo iedereen, een tijdje geleden heb ik deze kerst labels
gemaakt, ik begon er natuurlijk met 1 maar ik vond het zo leuk om te doen dat ik er nog maar een paar heb gemaakt.
de label is gemaakt van craftpapier, meer de grijzige tint, die heb ik beplakt met desingpapier uit een paperpad van de action, vind toch dat je daar altijd wel leuke dingetjes kunt krijgen voor weinig.
bij 2 labels heb ik ook op craftpapier gekleurd met copicmarkers, en dat heeft toch best een leuk resultaat.
de bloem heb ik van gekleurd cardstok gemaakt, met een bloemenpons. ach ja en de rest spreekt eigenlijk voor zich zelf.
ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

veel liefst jacqueline

ps... ik ben erg blij met mijn nieuwe volgers, welkom welkom!


2 opmerkingen:

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.