zondag 2 september 2012

weer terug!!!

hallo allemaal, na een lange en drukke tijd, heb ik de tijd gevonden om toch weer lekker te kunnen knutselen, hoera! echt heerlijk hoor , ik moet wel eerlijk zeggen dat ik echt weer even in moest komen haha, inmiddels zijn er ook al weer zoveel nieuwe dingetjes op de markt,altijd slecht voor de portemone he, maar wel leuk om al die nieuwe dingetjes te bekijken en of uitproberen.
zoals sommige van jullie wel weten heb ik een vervelende periode achter de rug, maar inmiddels gaat het weer goed met me, ik woon inmiddel samen met mijn lieve vriend jordy,mijn jongste dochter woond bij ons, en de andere kids bij hun vader,gelukkig komen ze 3x in de week bij ons en maken we er toch altijd een soort van feestje van. nou ik probeer snel weer om mijn knutsels met jullie te delen,en wou toch nog even de mensen bedanken die mij na mijn laatste bericht, een berichtje voor mij achter gelaten hebben, bij deze heel lief en bedankt!  groetjes en tot binnen kort. jacqueline
happy stelletje bij de ijssel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.