maandag 10 september 2012

ja... ik wil!




hoi allemaal, ik had hier nog een kaartje liggen die ik een hele tijd geleden (ergens in februari) al had gemaakt voor mijn buren die toen gingen trouwen.het magnolia plaatje heb ik ingekleurd met copicmarkers, en om daar een beetje achtergrond te creeren heb ik allemaal stippeltjes om tilda en edwin gemaakt met copicmarkers,mijn buren houden van gottic en zodoende heb ik alles in zwart wit grijs gemaakt en om het te onderbreken toch een rode roos. bij de bloem heb ik nog wat veertjes geplakt. vond het zelf wel een stoere (cottic) kaart geworden, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes jacqueline

5 opmerkingen:

  1. Gorgeous card :-) the image is adorable and the colours and details are lovely :-)

    thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    please link the blog post to the challenge, not your whole blog so we know which card you have entered ,, thanks xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi, ik zag dat je een reactie had gestuurd maar hij is ook weer verwijderd, gr jacqueline

      Verwijderen
  3. Klopt Jacqueline, maar ik zag ineens dat je met een ander kaartje meedoet bij de challenge van Simply Magnolia. Maar als ik op je kaartje klik dan kom ik op je hele blog, en dat is niet de bedoeling. Als je mee wilt doen aan willekeurig welke challenge dan ook fo bij wie dan ook, dan moet je altijd de post van je kaart linken en niet je hele blog. Hopelijk snap je wat ik bedoel, anders hoor ik het wel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi nicole, ik probeer dat eigenlijk ook zo te doen maar het lukt steeds niet,kun je mij vertellen hoe ik mijn kaart moet linken en niet mijn hele blog haha, gr jacqueline

      Verwijderen

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.