maandag 14 februari 2011

verjaardagskaart voor 2





hoi iedereen,afgelopen december waren mijn broer en zijn vriendin jarig,ik had toen deze kaart voor hun gemaakt,hoe en wat weet ik niet meer precies,in ieder gval weet ik nog wel dat ik het stempelafdrukje had ingekleurd met derwent collorsoftpotloden,omdat ik toe nog geen copicmarkers had,ook had ik in de zijvakjes een kleine tag gemaakt met daaraan geld geplakt, die is er inmiddels uit,maar ik vond het toch nog even leuk om deze kaart aan jullie te laten zien,ondanks dat het al een wat ouder kaartje is.
groetjes jacqueline

3 opmerkingen:

  1. o wat een orginele kaart Sjak prachtig meis !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacqueline

    Ook aan het bloggen geslagen ?
    Toevallig kwam ik je tegen bij een reactie die je geplaatst had bij Kitty Franken,Ik lees dat je nog sinds een half jaar verliefd bent op de magnolia, ja dat zijn leuke stempels ik heb er ook een aantal.
    Leuk om elkaar zo tegen te komen,

    Groetjes van je overbuurvrouw Ellis van Autobedrijf Boskamp

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline

    nee het is van een bruin papiermache masker gemaakt die kun je zo kopen, en we hebben hem zilver geschilderd en daarna kunnen ze hem zelf versieren met glitters etc.Vandaag hebben we de knutselmiddag gehad de meiden hebben erg mooie creaties gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.