zaterdag 19 februari 2011

paperblossoms

hallo allemaal, vandaag heb ik bij dyumelot de paperblossompunch gekocht,thuis ben ik natuurlijk direct aan de slag gegaan,nou je kunt hem bijna niet onderscheiden van een echte bloem, zo mooi!!op de foto hieronder kun je zien welke set ik heb gekocht voor deze bloem,
ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel een uur bezig ben geweest met 1 bloem,dus het is niet; hups even gauw een bloemetje voor op m'n kaart maken. je bent er wel even zoet mee, het bloemetje heefd ook een doorsnee van 5 cm en is meer geschikt voor op een doosje dan voor op een kaart,maar als je liever een grote bloem op je kaart wil verwerken is dit ook prima natuurlijk.ik heb deze bloem volgens de instructiefilm gevolgd,te vinden bij joycrafts.nl




er zijn ook nog een heleboel andere blossomponsen voor andere soorten bloemen te koop,bv voor lelies,hortensia's pioenrozen,gewone roos,enz enz.die zijn ook allemaal erg mooi.
ik hoop dat jullie mijn bloem ook erg mooi vinden.
heel veel groetjes jacqueline

2 opmerkingen:

  1. moi ik vind hem SCHITTEREND idd net echt~!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan geen reactie bij je candy achterlaten heb je niet helemaal goed gedaan meis

    BeantwoordenVerwijderen

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.