donderdag 10 februari 2011

lekker paars


hoi iedereen, vandaag was ik in de stemming voor
de kleur paars,het magnoliaplaatje is wel erg veel
paars gworden,maar ik vind het niet verkeerd,ook dit papier komt weer bij de action vandaan,ik heb de rand van de kaart geborduurd en het stukje aan de linkerkant van de kaart ben
ik met de naaimachine overheen geweest,dit geeft echt een heel leuk evect.het plaatje heb ik ingekleurd met copicmarkers en verder heb ik er nog wat bloemetjes bij geplakt.met dit kleurtje
krijg ik toch echt wel zin in de lente,ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.
heel veel lentekriebelgroetjes van mij (jacqueline)

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie kleuren vooral de achtergrond vind ik er bij erg moooi gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wat een lief kaartje meis en mooi dat paars !! leuk gedaan zo Tilda met boom !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jacqueline moet even onder in de mail kijken dan staat er soms enelink waar je op moet klikken zodat je je kunt afmelden voor deze berichten . Heb het ook een keer gehad . succes Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.