zondag 6 februari 2011

foto gemaakt door delenadesign


hallo iedereen, afgelopen vrijdag was mijn man jarig, ik heb voor hem deze mooie foto laten maken,en wat is hij super geworden,de bedoeling is dat hij het kan laten afdrukken op wat hij maar wilt,canvas of een mooi
doek die je buiten kan hangen,mag hij hellemaal zelf bedenken, maar om de foto toch een beetje leuk te
precenteren, heb ik er nog even een kunstwerkje van gemaakt,het idee kwam door lydia die erg mooie
dingen maakt op canvas, zij heeft ook deze foto voor mij gemaakt.echt een orgineel kado,ik heb de foto
uitgeprint en daarna geplatificeerd,toen op canvas geplakt,en daarna beschilderd met acrylverf,toen hij droog was heb ik een stikkerrand (te koop bij action) om de foto heen geplakt,en verder versierd met zelf
gemaakte bloemen,krullen,vlinder en een tekst op gezet.ik vind hem echt superleuk geworden,en het was ook heel erg leuk om te maken.als iemand ook eens een foto wilt laten oppimpen heb ik hier de site waar je
dat kunt laten doen: delenadesign.blogspot.com

groetjes jacqueline

2 opmerkingen:

  1. HOI JACQUELINE,
    WAUW DAT ZIET ER MOOI UIT.
    KOM JE EVEN OP MIJN BLOG KIJKEN, ER STAAT IETS VOOR JE KLAAR.
    GROETJES DIANA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt er heel wat moois van gemaakt zeg
    groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.